Thursday, February 22, 2007

Green party's party


Užgavėnių išvakarėse į parduotuvę užsuko Žaliųjų partijos atstovas. Susivėlęs, su ne vieną žiemą mačiusiu paltu, purvinais sporbačiais. Tikras žaliasis.

Nupirko dvi dėžes raudono ir dėžę balto ekologiško vyno. Arba organiško, kaip jis vadinamas čia. Per Užgavėnes, čia vadinamas Blynų antradieniu, Žaliųjų partija potencialiems rinkėjams kepė 250 blynų, kuriuos užgerti pasiūlė ekologiškai. Smagi partija.

Nuotraukoje - Vynuogynas Feline (Minervois, Prancuzija)

4 comments:

kiki said...

labas, Linute, netyčia užtikau tavo blogą, džiaugiuosi susitikimu. Aš tavo blogo adresą rekomendavau "dienoraščių" nominacijai. Kovo 14 įvyks Lietuvos blogerių konferencija. Kviečiu apsilankyti mano bloguose, jų turiu labai daug, nes vis galvoju pradėti ką nors skirtingo - iš naujo įlipti į "gyvenimo upę". Mano adresai bloge - http://sigita2007.blogspot.com/

Lina said...

Nu aciu, Kiki. Reikia tik reguliariau rasyti ta bloga :)

kiki said...

labas, apsilankyk konferencijos puslapyje ir pavartyk mūsų nominantus - http://www.blogas.lt/konferencija/. Tavo blogo neįtraukė, man labai gaila, nes man čia labai jauku ir gražu ir skaityti norisi. Ne taip paprasta viska sutvarkyti, aš tai žinau. Bet tave įtraukė - http://blog.hardcore.lt/cornucopia/, kuris pabandė suklasifikuoti lietuviškus blogus. Turi gerbėjų ir be manęs :) Linkėjimai iš Vilniaus, iš tavo gatvės ir nuo visų kaimynų, kurie tave prisimena, sėkmės

Lina said...

Aciu uz grazius zodzius ir kad skaitai ;)