Thursday, November 16, 2006

Apie vartotojiškumą

Šiandien atradau dar vieną Ameriką. Beklaidžiodama po parduotuves ir ieškodama džinsų, nes visi arba išplyšo, arba per dideli tapo, užtikau "TK Max". Panašiai kaip Gariūnai, tik po stogu, o iškabinti apatinukai, kelnės, marškinėliai ir paltai puikuojasi etiketemis "Levis", "Diesel", "Miller", etc. Suprask - pasenusios praėjusio sezono naujienos arba senstančios šio sezono grožybės. O galbūt plagiatai... Bet nepanašu - džinsai priglunda prie kūno kaip oda.

Mano pirkiniai:

Firminiai džinsai. Išties kainavo 130 eurų, o aš paklojau tik 29.99.

Džemperis. Sumokėjau 28.99. Ankstesnė kaina - kone 70.

Žydri marškinėliai su užrašu "Boys are stupider, send them to Jupiter". 14.99 - perpus pigiau nei buvo.

Parduotuvėje kalnus paltų, striukių, batų, megztinių, sijonų ir kelnių užgriuvusi pirkėjų lavina. Nemažai ir Rytų Europos. Dukros su mamom, greičiausiai atvažiavusiomis aplankyti anūkų. Nemažai ir labai neprastai atrodančių anglakalbių vyrukų. Taigi ne tik naujųjų europiečių (taipogi ir mano) materializmo protrūkis ar kažkada nepasotintas vartotojiškumo poreikis. Galbūt tiesiog atslenkanti Kalėdų karštligė... O galbūt vartotojiškumo protrūkis.

Me and my best friend - credit card. Kažkada įsigijau kojines su tokiu užrašu ir draugei dovanų porą parvežiau.

1 comment:

neringa said...

man irgi sukyla noras apsipirkti kartas nuo karto,o ypac pries sventes,arba po ju..sakau ,gal tai kokia priessventine ir po sventine depresija...dabar labai megiama taigi viska,kas nors truputi is sono atrodo perdeta,aiskinti jog tai kokia manija ar depresijos israiska :)o kas cia zino,gal mano pasamone is tiko ginasi taip nuo liudesio,kuris,busiu atvira,pries sventes ar po ju atselina.